Oddajemy w wasze ręce najnowszą aktualizację Modułu Wsparcia Zarządzania. Pomimo faktu, że od ostatniej aktualizacji minęło dwa miesiące, nie był to czas stracony a wręcz przeciwnie – był to czas wytężonej pracy.
Dla niektórych z was są to funkcjonalności długo oczekiwane. Przede wszystkim dodaliśmy obsługę wielu baz w jednej placówce. Ponadto przygotowaliśmy sporo nowych raportów ale również usprawniliśmy działanie tych już dostępnych.
Poniżej prezentujemy nowości:
- Dodano obsługę Multibaz (do poprawnego działania wymagane aby na stanowisku była zainstalowana mMedica wraz z skonfigurowanymi połączeniami z bazami danych – plik dbxconnections.ini)
- Rozszerzono raport Komercja => Wykonanie o dodatkowe kolumny
- W zakładce NFZ w sekcji Punkty Umów w raporcie Wykonanie – Pod prawym przyciskiem myszy – Szczegóły do raportu dodano mapę ciepła
- W zakładce NFZ w sekcji Produkty w raporcie Wykonanie – Pod prawym przyciskiem myszy – Szczegóły do raportu dodano mapę ciepła
- W zakładce Komercja w raporcie Wykonanie – Pod prawym przyciskiem myszy – Szczegóły do raportu dodano mapę ciepła
- Dodano Raporty miesięczne z realizacji procedur dla Realizatorów NFZ – Pod prawym przyciskiem myszy
- Świadczenia
- Pacjenci
- Wartości
- Punkty
- Średnia
- Dodano Raporty miesięczne z realizacji procedur dla Realizatorów Komercyjnych – Pod prawym przyciskiem myszy
- Świadczenia
- Pacjenci
- Wartości
- Średnia
Zmiany Techniczne
- Poprawa działania listy zmian
- Poprawa działania komunikatów
- Poprawa wszystkich zapytań Komercyjnych wraz z przyspieszeniem działania – eliminacja błędnie agregowanych wartości
- Przyspieszenie czasu realizacji dużej części zapytań NFZ o średnio od 30% do 60%.
Zakończenie prac nad wersją 1.0.1.0 są jednocześnie początkiem prac na kolejną aktualizacją. W niej będziemy pracować między innymi nad: budżetem powierzonym, deklaracjami, dodatkowymi wykresami oraz…analizą opisową (syntetyczną informacją o placówce).